Întrebări frecvente:
Pentru a recepționa factura pe e-mail este necesar de a expedia o solicitare în adresa noastră, unde să fie indicate datele de identificare ale solicitantului și cod ID al unității (imobilului) pentru care se face solicitarea.
Lunar, după emiterea facturilor/documentelor de plată plătitorilor, acestea sânt disponibile în sistemele de plăți pe întreg teritoriul Republicii Moldova, precum și prin intermediul sistemelor de plăți internaționale „visa/mastercard”.
Achitarea serviciilor poate fi efectuată în numerar sau prin virament:
Achitarea serviciilor poate fi efectuată în numerar sau prin virament:
- prin accesarea butonului ACHITĂ ONLINE
- prin instituțiile bancare MAIB, Moldinconbank, Victoriabank, Oficiul Poștal - la ghișeu sau prin internet Banking (selectând „servicii comunale” - operator „Invoicer” și să introduceți „codul - ID Plătitor” din documentul de plată);
- prin terminale și sisteme de plăți electronice (Paynet, Bpay, Runpay, Paymaster, oplata.md) - selectând „servicii comunale” - operator „Invoicer” și să introduceți „codul - ID Plătitor” din documentul de plată.
Termenul limită de plată al facturilor este indicat în acestea. În cazul plăților efectuate după termenul limită de plată, sumele respective vor fi reflectate în luna următoare celei în care au fost efectuate.
ATENȚIE! Nerespectarea termenului de plată indicat, poate genera blocaje în activitatea normală a Administratorului/Gestionarului condominiului, inclusiv prin sistarea serviciilor de către Operatori/Furnizori și/sau aplicarea penalităților de întârziere. De asemenea, Nerespectarea termenului de plată indicat, poate atrage după sine aplicarea sancțiunilor și penalizărilor de întârziere, după caz poate implica cheltuieli suplimentare (cum ar fi cheltuieli de judecată, de executare silită, etc.).
ATENȚIE! Nerespectarea termenului de plată indicat, poate genera blocaje în activitatea normală a Administratorului/Gestionarului condominiului, inclusiv prin sistarea serviciilor de către Operatori/Furnizori și/sau aplicarea penalităților de întârziere. De asemenea, Nerespectarea termenului de plată indicat, poate atrage după sine aplicarea sancțiunilor și penalizărilor de întârziere, după caz poate implica cheltuieli suplimentare (cum ar fi cheltuieli de judecată, de executare silită, etc.).
Evidența/facturarea consumurilor individuale, pentru serviciile contorizate, se efectuează în baza indicilor echipamentelor de măsurare (contoarelor) individuale montate la nivel de unitate.Obligativitatea prezentării indicilor echipamentelor de măsurare (contoarelor) individuale montate la nivel de unitate îi revine proprietarului/locatarului acesteia (conform legislației).
Atenție! Neprezentarea lunară a indicilor echipamentelor de măsurare (contoarelor) individuale duce la determinarea consumurilor pe baza normativelor și/sau a consumurilor medii (conform legislației în vigoare), diferite decât consumurile reale, ceea ce poate implica penalizări/consumuri suplimentare.”
În cazurile în care proprietarul/locatarul constată neconcordanțe în privința sumelor expuse în documentele de plată sau a indicilor echipamentelor de măsurare (contoarelor), aceștia pot consulta situațiile respective printr-un apel telefonic sau e-mail la adresele indicate pe pagina noastră.
În cazul erorilor constatate, recalculele/modificările vor fi efectuate:
În cazul erorilor constatate, recalculele/modificările vor fi efectuate:
- Dacă eroarea s-a produs din vina Intermediarului la decontări sau a instituțiilor bancare/nebancare – la solicitarea locatarului sau din oficiu de către Intermediarul la decontări;
- Dacă eroarea s-a produs din vina locatarului – la solicitarea asociației/furnizorului/operatorului către Intermediarul la decontări, conform procedurilor stabilite în contract;
- Dacă eroarea s-a produs din vina asociației/furnizorului/operatorului – la solicitarea asociației/furnizorului/operatorului către Intermediarul la decontări, conform procedurilor stabilite în contract.
În scopul actualizării datelor despre unitate/proprietar, reflectate în documentele de plată, proprietarul/locatarul unității urmează a se adresa asociației/furnizorului/operatorului (în dependență de contractul serviciilor respective – individual sau comun), care după verificarea/validarea informațiilor v-a solicita modificările respective către Intermediarul la decontări, conform procedurilor stabilite în contract